Pointer Systems se întâlnește cu partenerii din zona sudică pentru stabilirea unor noi direcții de dezvoltare
Echipa de conducere a companiei Pointer Systems a organizat în Capitală o întâlnire de afaceri cu partenerii din sud-estul țării, în vederea stabilirii unor direcții strategice de dezvoltare și eficientizare a serviciilor de asistență rutieră și asistență tehnică la domiciliu.
Întâlnirea între liderii companiei și partenerii Pointer Systems din zona de sud-est face parte dintr-o serie de întâlniri similare care favorizează comunicarea și interacțiunea directă între parteneri, precum și împărtășirea experiențelor de afaceri.
Scopul principal al acestor întâlniri este stabilirea unor direcții strategice de dezvoltare și eficientizare a serviciilor de asistență rutieră și asistență tehnică la domiciliu din zona sud-estică, pe baza experiențelor directe trăite de parteneri pe teren.
În acest fel, Pointer Systems dezvoltă o strategie de afaceri care se bazează pe valorile parteneriale promovate de către companie, dar și pe realitățile din zona de sud-est a țării cu care se confruntă fiecare partener în parte.
Eficientizarea serviciilor și comunicării
Cele mai importante aspecte ale întâlnirii desfășurate în luna iulie la București au vizat identificarea acelor soluții practice care aduc îmbunătățiri în calitatea serviciilor și în relațiile dintre parteneri, precum și soluții pentru extinderea și eficientizarea serviciilor.
Perfecționarea strategiilor de comunicare între echipele aflate pe teren și echipa de call center Pointer Systems a fost unul din punctele cheie discutate în cadrul întâlnirii.
Compania Pointer Systems va rămâne consecventă acestei direcții strategice de dezvoltare bazate pe experiența partenerilor, investind în continuare, în mod constant, în această relație esențială în dezvoltarea companiei și în perfecționarea serviciilor oferite de Pointer Systems.
Fără comentarii