Ce sunt Serviciile de Asistență?
Asistență rutieră reprezintă un produs, ce poate lua forma unui pachet de servicii și are scopul de a facilita, asigura și garanta deplasarea cu autovehiculul. Utilitate serviciilor de Asistența Rutieră este benefică atunci când continuarea călătoriei devine imposibilă datorită unui incident neprevăzut. Incident neprevăzut poate fi cauzat de un accident, defecțiune electrică, mecanică sau de orice altă natură, ce provoacă cel puțin o avarie care pune în pericol deplasarea sau acesta nu poate continua în condiții de siguranță.
Asistență tehnică reprezintă un produs, sub forma unui pachet de servicii și are scopul de a răspunde nevoilor clienților, atunci când în urma unui incident neprevăzut, situația nou creată modifică condiția și/sau confortul din imobilul asigurat, sau reprezintă riscul produceri unor pagube mai mari.
Cine le oferă și cine le consumă?
Știați că Pointer Systems oferă servicii de Asistență rutieră și de Asistență tehnică
Proprietarul unui autovehicul sau al unui imobil care este asociat cu un PRODUS/Pachet de servicii de Asistență rutieră respectiv Asistență tehnică, poate accesa/solicita serviciile printr-un simplul apel. Accesarea serviciilor poate fi făcută și de utilizatorul unui autovehicul sau chiriașul unui imobil dacă acesta este îndreptățit să utilizeze bunul asociat unui PRODUS de ASISTENȚĂ
De unde pot achiziționa un PRODUS de ASISTENȚĂ?
Produsele oferite de Pointer SYSTEMS le puteți vizualiza în paginile de Asistență rutieră respectiv Asistență tehnică și pot fi achiziționate de la partenerii Pointer SYSTEMS
De ce avem nevoie de serviciile de Asistență?