În România, serviciile de Asistență Tehnică au fost introduse în anii 2009 (de Allianz-Țiriac) și 2010 (de către fosta BCR Asigurări, ale cărei servicii au fost transferate, după fuziunea cu Omniasig, către Omniasig VIG). Furnizorul serviciilor, Pointer SYSTEMS, fiind singura companie care putea oferii acoperire pe întreg teritoriului al Românie.
În esență, serviciile de Asistență Tehnică acoperă costurile aferente soluționării situațiilor de urgență în locuința asigurată ca, spre exemplu, intervenții pentru evenimente (avarii sau defecțiuni) produse la și/sau pentru:
Scopul serviciilor de Asistență Tehnică în conținutul polițelor de asigurare l-a constituit, pe de o parte, atât alinierea la diferențierile făcute pe plan internațional în domeniul serviciilor de asistență cât și, pe de altă parte, diferențierea de concurența tot acerbă dintre asigurători.
Dacă sunt tratate cu superficialitate, instalațiile electrice pot provoca pagube uriașe, apariția scânteilor sau a flamelor putând evolua spre un final nefericit. Instalația sanitară inevitabil ajunge să se deterioreze odată cu trecerea timpului din cauza folosirii intensive, avaria ei putând duce chiar la inundații. Același lucru se întâmplă și cu instalațiile termice, componentele acestora uzându-se ca urmare a întrebuințării de durată.
Serviciul oferit de Pointer Systems este complet (instalații sanitare, termice, electrice, aer condiționat, gaze, lăcătușerie și dulgherie) și oferit cu profesionalism pentru a rezolva diversele defecțiuni apărute. Aveți încredere că orice problemă apărută se poate soluționa în regim de urgență, la orice oră, NON-STOP, personalul nostru experimentat putând interveni prompt, indiferent de locație.
Oricare ar fi problemele, scurgeri în sistemul de instalații sanitare, defecțiuni ale instalațiilor termice, blocaje la sistemul de închidere, defecțiuni apărute la canalizare sau la acoperiș, apelați Call Center-ul Pointer Systems, indiferent de oră, pentru a găsi ajutorul de care aveți nevoie în regim de urgență.