Call Center

Call Center

Asistența rutieră și asistența tehnică de urgența la domiciliu depind foarte mult de timpul de reacție, de perioada care trece de la cererea dumneavoastră până la momentul când specialiștii Pointer Systems ajung la fața locului. Cu cât ne găsiți mai repede, cu atât preluăm informațiile mai rapid și acționăm în consecință.

Pentru asta, Pointer Systems este la dispoziția dumneavoastră cu un serviciu de suport telefonic NON-STOP, la numărul (0799) 00 5000, de unde se pot prelua mai multe apeluri simultan (pentru a elimina sau diminua timpul de așteptare), echipa de operatori având pregătire în serviciul de asistență rutieră și asistență tehnică la domiciliu. Răspunsul la solicitarea dumneavoastră se realizează rapid, documentat și eficient, operatorul acționând prompt și, în același timp, oferind informații despre promoțiile Pointer Systems.

 

Activitatea de suport este oferită prin intermediul unui Call Center care răspunde apelurilor telefonice 24 de ore din 24, un Call Center dedicat serviciilor de asistență, parte integrantă a Pointer Systems. Cifrele înregistrate de acest serviciu, ce poate fi apelat din orice rețea de telefonie fixă și mobilă, atât din țară, cât și din străinătate, scot în evidență performanțele suportului nostru telefonic: răspuns sub 12 secunde, de 98,5%; rată de abandon, după 20 de secunde, de 0,057%; notificări în maxim 24 de ore; transfer de date în timp real.

Vă stăm mereu la dispoziție pentru orice întrebare, recomandare sau sesizare!